bloggen är (in)officiellt öppnad!

Hej, Kände för att skriva av mig nu när skolan har börjat och allt. Känns ju satans drygt med allt plugg men ändå skönt att komma tillbaka till vardagen och fredagskänslan, jag mena på sommarlovet är det ju fredag hela veckan eller hur? ;)
Jag har inte hittat mitt minneskort till kameran så det kommer mest bli text och cam bilder i dom första inläggen. Jag förstår fortfarande inte varför man bloggar, det är ju sjukt onödigt och waste of time men samtidigt en bra sysselsättning när man är uttråkad. Kommer inte att skriva såna här tråkiga och meningslösa inlägg som tidigare, eller det beror ju på hur ni tolkar vad jag skriver.
Har bestämt mig för att bli mer emotional och skiva av vad jag känner. Bara därför så kommer bloggen att vara lösenordsskyddad då jag vet vilka som läser eftersom att det är en liten stad och ibland vill man bara hålla saker öppna för vissa, tyvärr så öppnar folk käften trots ett löfte om att hålla tyst.. Jag antar att jag bara kan mig själv att skylla för det. Om man gör något som man ångrar och skäms för så kanske man skulle ha tänkt igenom det lite nogrannare innan man utför själva handlingen för det kommer såsmåningom oönskade konsekvenser.

Just nu känner jag att jag hellre har riktiga vänner som jag tycker om väldigt mycket har kul med och kan lita på. Vill inte offra tid till folk som är falska bitchiga och tråkiga rakt igenom så nu har jag rett ut mitt liv, dumpat dom jag inte vill vara med och har kul med dom jag vill vara med.

Det visade sig att bli det längsta inlägg jag någonsin skrivit så jag kan lika gärna skriva lite till..
Gymkort är högst på listan just nu och ska fixas i helgen, det kommer att köpas på usm där också resten av stan tränar. Det var dock inte mitt första val utan det hade varit mycket bekvämare att träna på träna men då fanns det vissa regler och riktlinjer om man inte fyllt 16 än så det sket sig. Hur som helst kan jag lova att jag och Victoria kommer att ligga i som fan med träning och kost i höst och i vinter. Ska komma i form för första gången i mitt liv.
Kan också berätta att cambilderna kommer att tas i svartvitt tills jag har tapetserat om mitt rum som för tillfället är gult och FULT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0