idag är en underbar dag :)

Igår så va jag med Emilia och hennes Niclas, vi chillade bara, detgick ju inte precis att gå ut medtanke på ÖS REGNET!! men var ju tvungen att ta mig hem förr eller senare så klockan 1 drog jag där ifrån med regnkläder, tro det eller ej men hela stället var på hah , nördvändigt vill jag lova för jag såkade köra i världens sjö, .. :)



Vaknade imorse klockan 07.45 av en sjukt äcklig mardröm så att somna om kom inte på fråga utan jag steg upp väckte mamma och gick promenad sen blev det frulle. Jag har förövrigt ett nytt favvobröd-
frökusar.. ;)


det var ju sol ute så jag solade lite på baksidan bara för att ta in dom sista solstrålarna innan hösten. Klockan 3 for jag och pappa och köpte nya vikter till min moppe , hämtade ut min kamera som har varit på lagning sen vidare till stan för att köpa present till min lillasyster som fyller 9 snart. :D

kvällen tar jag som den kommer, ses i dimman ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0