fullspäckat

Sov hos Emelie igår, det var mysigt som vanligt! Fick även en julkapp av hennes mamma Maria, urgulligt! :) Fick dock stiga upp väldigt tidigt för att fara till
vårdsentralen för att kolla upp mina dom konstiga kramperna jag får i hjärtat ibland. Fick ta blodprov och ekg helst oförberett. Jag som hatar stick och sånt.. :( sen när vi skulle ta EKG skulle jag va helt nude på överkroppen. alltså ingen bh ingenting. jag ba eh ,, okej . :S.
Hur som helst var det bra resultat på EKGn och blodprovssvaren får jag på brev någon gång.

För övrigt så har jag bokat tid för att färga/slinga/klippa håret på måndag klockan 15. Ska bli super skönt att få fräscha upp håret men nu måste jag ner på stan för att köpa dom sista julklapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0