bra start!

Hej alla morgonpigga, Uppe med tuppen?! , Idag börjar jag klockan 8 och ska gå till skolan , det tar ca 20 min , så jag har ätit min KESO och ska snart börja traska iväg. Har en sjukt dryg dag framför mig. Ingen träning i eftermiddag , skönt med tanke på hur mycket  jag måste hinna med att göra. Vad brukar ni själva käka till frukost? eller äter ni äns det? förut kan jag säga att jag var en riktig sucker på att äta frukost, min aptit på morgonen var i botten, men den har börjat komma tillbaka LITE! :)
Tanken att du inte finns som förut,
Den skrämmer mig.
You are always on my mind, always.

Passar på ett bjuda på den sexigaste bilden jag hittade! ;)




BTW! Är den någon som ställer upp på att göra en snygg design till Moi?
Om ni har blogg så kan jag förstås länka den som tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0