problemet är löst!

Hej alla! , nu är jag back on track, mitt internet schabbla! :)
Jag och hampus drog och luncha på stan idag , mycket gott! sen drog vi och kollade hur utrensat det var på Stadium efter den stora REAN som har varit. Träffade min mamma där så det fick bli lite impulsköp av 2st bikini överdelar har redan en likadan sen förut med det skadar inte med några till bastoppar, ska ju till Turkiet i Maj!, är det någon av er som ens orkat stå i kön där i helgen för att ta sig in där? inte jag iaf.
Slutade klockan 14.00 och då blev det att fika med tjejorna @ café Station, där beställdes det en Blåbärssmoothie, min favorit!
och till sist!..      Olivia tar vågade bilder för att få mer läsare! :O eller så visar hon bara sin samling av bikini överdelarna, vad tror ni ? ;)

PS. BAKRUNDEN ÄR TAGEN AV SJÄLVASTE MOII PÅ RHODOS I MAJ! IMPRESSIVE :)



Blåbärssmoothie a lá Café Station!


Kommentarer
Postat av: Anna

följa varandra på blogglovin?

2010-02-23 @ 20:12:17
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: oree

Vågade bilder! Gillas skarpt av dina trogna blogg besökare!

Olle. Vi måste träffas och skåla lite!

2010-02-23 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0