Så jävla mycket skit

Är det bara jag som hatar folk som alltid tror att dom äger världen?
Tro att dom kan säga hur mycket skit som helst och inte tåla en smula tillbaka, eftersom att min blogg är privat för tillfället så kan jag svara på det själv.
Mer hatad än dig kan man inte bli. Mer säger jag inte för då vet man inte vad för skit du drar upp ditt falska äckel. Jag har fått nog av falska människor.
Nog om det..
Idag har jag tränat på Haga i deras mesiga gympasal. Nu när vi tränar med både 94or och div. 5 så blir det grymt mycket folk på träningarna och man får lixom inte ut lika mycket som man skulle vilja av dom.
klockan 22 kom pappa hem med semlor! , hade helt glömt bort att det var Fettisdag, kanske lika bra namnet talar ju för sig själv ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0