THE END! GLÖM NU FÖR FAN INTE ATT KOMENTERA!

Kvällen är redan slut, mycket lyckad kväll med mina kära vänner, god middag och fina presenter!
NU BLIR DET FETT MYCKET BILDER , KYSS

Typ sugen ikv? Tack emelie" :)


Sen fick jag en fin överaskningstårta med ljus som..


inte gick att blåsa ut, blev ganska ägd, kände mig som en sopa, efter 13 försök gick det.. ;)
'

Mycket snygga egopics togs under kvällen också!


Vi sjöng gal1!


Jag sjöng...........


Vi bastade med kläder!



Vi utforskade nya hål.. ;)


Vi körde en Fokistyle..!


Avlutar med en bild på min älskade Linn,


Ha en trevlig natt, för det ska jag ha , delar ju säng med Emilia ikv ;)

Kommentarer
Postat av: ak

satan så jag ser ut som en bitterfitta på bilderna haha:):)

2010-02-21 @ 02:09:42
Postat av: Linn

awwi tack olivia!:)

loveyaa :*

2010-02-21 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0