fucking unbelievable

Hej sötnosar, nu var det länge sen jag skrev ett inlägg och jag skriver ett nu bara får att jag såg att jag faktis har kvar ett flertal läsare, släng en komentar så jag vet vilka ni trogna är! ;)

Iaf så har jag ju kom jag till Sverige klockan 03.15 i lördags (söndags) och sov sedan en natt hos mina kusiner för att sedan åka bil hem från Stockholm på måndag morgon. En jävla dryg bilresa ska ni veta att det var.. Men när jag kom hem så kom Isak till mig, vi såg på film och sen för vi och träffade Angelica och Emilia en snabbis.


Imorse började jag 09.30 , Isak är ledig idag det ludret., iaf så slutade jag halv 2 och for och träffade Victoria som jag inte har varit med på SJuUUUUKT LÄNGE..
Aja, en liten uppdatering från mig sida får duga, kisssssseeess =)





Jag blev dock inte så brun som jag hade förväntat mig men har ju en hel sommar framför mig .. ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars var du? :)

2010-06-03 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0