OSTNÄSET

Vi drog till emilias stuga igår och bara myste. Eller mysandet övergick till att gå ut i havet till båten för att ro mitt i natten vid typ 2, årorna var dock inte där så det var bara att plaska innåt land igen. På vägen tillbaka ser vi en groda. Det var söt, eller den såg iaf söt ut bredvid mig som såg ut som en jävla marulv just då. Myggmedel i håret och våt. Ojojoj, nu borjar det låta som en jävla sexnovell som vi också fick uppläst av Elisabeth. Den fanns av någon konstig anledning på Linns dator.. ;) hahaha hur som helst blev det inte en jävla blund för vissa och någon timmes sömn för andra. Jag blev väckt av en uppstoppadfågel och lite vatten men se det gick ju också..
Bjuder på ett par jävligt najsiga bilder innan jag och Elis drar på MediaMarkt och ska klaga lite ;)


Så här ser det ut när vi ska mysa, om inte värre...

Och så var det grodan ja..

Sen blev jag rädd,

snigga betttan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0