SOLSOLSOL

Hello, igår var det tänkt att det skulle bli grillning på Böles men då började det regna, ovanligt..... så vi drog hem till Elis och grillade på hennes grill, myyyysigt :) Sen kunde jag inte cykla hem eftersom jag insåg på ica att jag hade glömt nyckeln till cykeln hemma så cykeln fick gott stå kvar där, fast jag tog Emilias moppe och drog och hämtade nyckeln sen. Halv 3 började jag vandra hemåt, fick dessutom sällskap av Amos som var så snäll att han mötte mig.
Idag så vaknade jag halv 1 och gick ut och solade. Det var gal1 skönt jag tror till och med att jag somnade, TILLS jag insåg att grannen hade bjudit hem hela dagis på fika, ett jävla liv och ingen ro va var det blev!! Hur som helst ska jag börja göra mig iordning för att möta upp vännerna, tjao! =)
hmmm ja, ni kanske förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0