dagen vi alla hatar!

Sista dagen på lovet och ångesten över att skiten börjar igen.  Det ända man kan trösta sig med då är att det är lov om 3 veckor. Mitt Påsklov ska dock spenderas mycket på moppekurser osv.! Känns fett drygt att dom har höjt priserna som tusan och även kraven.
Letar förfullt efter Moppar och en Aerox står högst på listan. Om någon vet någon som säljer en så kan ni skriva en komentar nedan, det skulle uppskattas jätte mycket!


Kom hem för ett tag sen och fick med mig ett par jeans och en vårjacka, det blev en Trenchcoat, inte så mycken Ollanstyle, men den var fett snygg och att byta stil lite då och då kan ju inte skada.
Bild på inköpen kommer senare!
Men så här såg jag ut idag


Kommentarer
Postat av: Lovisa

När vill du köpa din moppe? Jag har en aerox -09 som jag ska sälja någon gång i sommar =)

2010-03-15 @ 22:49:37
URL: http://lovisaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0