godmorgon!

Godmorgon!



Klev nyss up ur sängen efter 20 minuters snoozande, ska ta och välja vad jag ska ha på mig idag ur min DÖÖÖÖÖÖ tråkiga klädsamling. Är verkligen urless på alla mina kläder.
Det är iallafall sol ute och jag ska börja promenera till skolan halv 8. Min hosta har börjat gå bort och jag känner mig hyffsat frisk så det blir nog att jag drar till IKSU på träningen senare ikv, måste komma igång efter denna jäkla sjukdom.
Angående fotboll och träning så kommer min sommar bestå av många cuper..:

• Internetbay cup 16-18/4 Luleå
• Ungdomscupen 17-20/6
Gothia 17-24/7
• Umeå fotbollsfestival 29/7-1/8
Nu ska jag gå ner och käka frukost, hare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0