igår kväll

Jag och Emilia hyrde kärnhuset och fixa fest, det blev gal1 med trevligt folk, spårade dock a bit , men det var fett värt. Jag moppade till klockan 03.30 och sen fick jag äntligen fara till E och sova, SKÖNT!  Morgonen efter vaknade vi av alarm, för att fortsätta städningen för att inte KÄRRINGEN som hyr ut skulle dampa. Städningen blev godkänd förutom att det låg fimpar lite överallt och lokalen typ var rökskadad haha! Det saknades och jord i krukorna till blommorna , lol!
Idag, slitna krigare tog jag och Emilia oss ut till hennes stuga för att köra skoter och just nu ligger jag i sängen super förkyld! NICE..
Nu kommer lite störda festbilder ..
Tja vi är as coola
I starten
Linn skakar rumpa!
Hampus också.. !
Linn och hennes kille simon!

Jag, Frans och Hamster!
Slitet imorse..


Emilia och jag , snigga ;)



Nu har ni fått några av bilderna från festen , ikv ska jag vara barnvakt och äta pizza , det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att hampus har nya kläder.........

2010-03-06 @ 17:34:14
Postat av: emilia

random kommentar!?

2010-03-07 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0