Igår!!

Först tog jag och mina brudar bussen till Simon och hängde med lite folk där, mysigt! =) Efter att ha chillat där lite så drog vi vidare till teg igen och träffade massa dock så var det väldigt spårat där så vi vandrade omkring. Efter ett tag blev det sjukt kallt så kvällen slutade i ett hyreshus med med Fanny, Olivia och B.la. Snyggingen Amos, Var bara tvungen att skriva det eftersom att jag vet att du läser detttta ;) HA-HA

Så det blev en helt okej kväll med ett väldigt trashigt slut!! =)
Nu ska jag ta tag i matten som jag ligger efter i som fan....
Ingen bild till detta inlägg eftersom jag bokstavligttalat kan jämföras med en trasa just nu.

Take care! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0