No sleeeep

Godmorgon! Eller..?

Sovit gott? , inte jag iaf. Det ändå jag hoppas på nu är att bli helt 100 till imorgon då jag och Emilia ska till Vännes och åka lite bräda eller skidor, vet inte än!


Jag kan lova att det var NÖDVÄNDIGT att dammsuga och städa mitt rum imorse, GOSCH va mycket damm det va, inte så konstiga att jag är sjuk, typ förgiftad ;)
Nu håller jag på att byta rent i sängen så att inte kvalsterna kommer och äter upp mig..

Ikv ska jag iallafall ut och leka med mina kära vänner, kanske mamma, pappa, barn? ikv blir det nog jag som fåt vara mamman om det blir som planerat, pga min sjukdom . :(

Frågestunden är fortfarande i full gång och jag slår vad om att det finns mer ni vill veta om mig , eller itnte! :)

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, smell you later!


Bjuder på en härligt fettobild..DAmn vilken god pizza det var! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0