sprutorrr

Imorse for vi till infektionskliniken för att ta andra delen av Hepatit A. När jag kom dit så skulle jag tydligen också ta en spruta för Hepatit B... Jag hatar verkligen sprutor och det kniper i hjärtat innan, jag glömmer bort att andas osv. Det är verkligen det värsta jag vet. Så iaf för att bara ta EN spruta så har jag nu TVÅ plåster på vardera arm, ;(

Det är ganska konstigt att jag är sprut rädd med tanke på att jag, helt själv för 1,5 år sedan stack en jävla nål genom min näsa.. Ni kanske inte vet det? att jag faktist har hål i näsan. Har dock nästan aldrig i piercingen längre men jag kan sätta dit det när jag vill eftersom hålet vägrar att växa igen. Jag kan visa bild på det när jag kommer hem efter träningen ikv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0