tjabba dålig update!

hej på er , har legat och mått illa hela dagen., sedan mot eftermiddagen mådde jag bättre och följde Victoria på stan för att köpa present åt Emilia som fyller 15 år imron, Grattis i förskott, kommer ju och äter middag hos dig imrgon för att göra klart för en sak. Dock så gick jag inte från stan tomhänt det fick också följa med en söt klänning från ONLY! :)
Victoria sitter brevid mig och vi har lite "ta hand om oss" och gör nödvändiga saker som t.ex noppa ögonbrynen , ! ;)
Nu ska jag sätta igång att göra min nya header och byta ut hela designen. Kan ju ta ett tag så ni kan ju skicka eran Playlist tack, här kommer min för den som är intresserad, har dock lite udda musiksmak ;)
min playlist --->  aldkfa
Hejdå från oss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0