Svaren på frågorna!

-Den är köpt på ONLY i up2 gallerian.
-Jag tror tyvärr inte att det är min grej att sitta och prata in i datan med "hej bloggen" det funkar lixom inte!

-Förut var det helt klart snowboard men efter Agnäs med mina skidor så tror jag att jag ändrade mig, just nu är det slalom iaf!

-Här kommer dom! En ren naturbegåvning ;)


-Som sagt, det är inte min grej!

-Livet är en fest ju? ;) men Elvin det är bara att ringa, du har mitt nummer! :)

-Ikv har jag faktis inga planer än, men jag antar att det blir att hitta på något med mitt järngäng!

Tyvärr kom inte alla mina älskligar med på denna bild :(


-Nej men tjenare, jag har ingen speciell favorit affär, men jag kan ju säga att dom flesta plaggen som kommer med hem är från Gina Tricot.. :)

-Vi drar ett kortfattat svar på den här frågan: Ja det är jag.

- Det vet du att jag ska, även fast det var tidigare i veckan, men vi ska väl dra ut ikv också?:)

- Jag har ingen speciell rutin när det gäller sminkning eller hårgrejer, men en partykväll så brukar jag använda detta!
-Hårspray
-Värmespray innan jag plattar håret.
-Dustit
-2 olika mascaror, den gröna före och den gula efter.
-Concealer
-Mineralpuder
-Solpuder
-Ögonskugga
-Rough



Hoppas ni är nöjda med svaren! :),
ps.Jag valde bort att svara på dom omogna frågorna.


Kommentarer
Postat av: linn och moa

din blogg är kul att läsa!:)

2010-03-13 @ 13:30:01
URL: http://linnmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0