Våffeldagen!

Som jag sa mina kära läsare så försöker jag vara så nyttig som möjligt och äta regelbundet fram till sommaren(förhoppningsvis längre).

Så medans ni äter era frasiga våfflor så äter jag en...... MOROT!!!

ärligt talat så är jag stolt över mig själv! , är ju också snäll som lägger en kexchoklad i handen på mig bara för att retas och säger , ät den! sen lassar hon på men 2 till i min hand , jävligt schysst !! man jag åt inte en enda, creds till moii! :):) :)
Jag och min morot... (y)
Hur går det för dig med nyttighets vanorna vickan ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går fanbra!

jag har varit nyttig HELA veckan! inga våfflor för min del heller...

2010-03-25 @ 23:16:50
Postat av: Anonym

tajjjt baja!

2010-03-25 @ 23:46:53
Postat av: Anonym

Vad gör du igentligen med moroten först?

2010-03-26 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0