onsdag-långhelg

Hello, vi kan ju börja med hur min dag började. Först idrott sen prova massa lekar till en grej som vi i skol-if ordnar. Jag blev offer för vatten-äpple-mjöl-sockerbit grejen. Det slutade olyckligare än vad jag trodde. Hela ansiktet fullt med mjöl och fulla håret. Som en bulldeg ungefär så jag drog hem eftersom det stelnade och gjorde satans ont  och gick inte att få bort. Sen for jag och hämtade Emilia och vi drog in mot stan för att möta Elis, Ak, Isak och ngn Alex. Isak lydda mina och brudarnas råd om vilka kläder som var snygga så han kommer vara en riktig heting i fortsättningen, det har han ju dock alltid varit ;) ,
Later drog jag, Emilia, Ak , Elis och Linn till böles och mysade på framför en brasa. Det blev också en sväng förbi på Grubberevyn. MARIA OM DU LÄSER DET HÄR, DU ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! :)

Nu sitter jag @home i värmen och ska snart krypa ner i sängen!

ja, du kan ju bara föreställa dig hur detta slutade...


eh, ah.

mina fina flickor!
Elis och jmoi , snigggga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0