PACKApacka

Hej på er, igår var det en mycket trevlig kväll, Isak kom först hit sen drog vi ut och träffade mina älskade vänner, kommer ju faktis inte träffa dom på 1 vecka nu, jag kommer sakna dom, buhuhu, kanske får träffa dom ikv om jag har tur även om jag måste packa hela dagen så jag inte glömmer något.
-
Jag far ju faktis med flyget tomorrow morning, hjälp säger jag bara. Jag kommer ju totalt virra bort mig i storstaden eftersom att jag ska ta mig helt själv från flygplatsen in till , ah vars jag nu ska. Antar att jag kommer få reda på det ikv.
-
I stockholm ska det jobbas och shoppas och se Gaga. Vi får se om jag också hinner träffa en vän där, kanske på en fika eller något. Ojojoj, du låter jag värsta fashon HAHA. Orkar inte hejdå uppdaterar sen pussssss
-
En sak är säker och det är att jag ska ta en större resväska så det inte slutar såhär, som sist hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0