together we stay strong

o-m-g, jag bloggar 10 på morgonen på en lördag.. aja whatever igår kom Blomqvist/Hammarström hit och vi åt super god mat, godaste jag har ätit på länge för att inte tala om dom grillade majskorvarna, jag gifte mig typ med dom HA-HA.
Iaf så hade vi super trevligt, kollade i gamla fotoalbum, sjöng singstar osv. Efter som den minsta, Ludvig 4år skulle hem och sova blev det en ganska tidig kväll, sådär vi 10.30 for dom.
Jag kände mig såklart ensam att sitta uppe på Valborg all alone så Amos och Olle kom och gjorde mig sällskap, tack för det pojkar! :)

Vi kan sammanfatta detta som en lugn kväll men det kommer fler vilda nätter.;)
Hoppas ni andra tog hand om varann ingår.
Now i´m signing out, peace







Felicia, Josefin och Felicia

Lovisa och moi HAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0