8 November..

Och ja det är sant. Det vi alla fruktar har startat efter en veckas ledighet. En vecka som har gått för snabbt. Kan iaf glädja mig åt att jag fick MVG på musikprovet, frågan är ju bara varför jag ska veta om klassisk musikhistoria...
Hur som helst så ska jag dra med Lovisa på lunchen för att gå ut med hennes hund. Det var tydligen en Kinesisk nakenhund med hår hur nu det går ihop?!

Slutar 15.20 och då tror jag att det blir en sväng på stan. Måste köpa en hårinpackning och en mössa.  Sen ville min KUSIN att jag skulle kolla om en pälsväst från sisterspoint finns här i Umeå, det är tydligen helt utsåld i Stockholm. Jag kanske också fastnar för den. Vem vet? Jag provade en pälsjacka igår och det måste nog vara det skönaste plagget jag någonsin provat men jag vet inte riktigt om jag är någon pälsmänniska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0