måndag.. (fail på rubriken, det är tisdag...)

Har varit en helt okej dag på skolan idag, slutade klockan 2 då jag och Lovisa gick till Lotta och snackade lite om julavslutningen så vi ska köra. Men jag kanske bangar alltså jag och publik går inte riktigt ihop, det skiter sig bara HAH, så vi får väl se . :)
Efter det fick jag sällskap hem nästan hela vägen av sötnosen så det blev mycket snack . :)
Nu ligger jag i sängen och försöker samla kraft inför cardiomuskel halv 7 ikv. Blir så fruktansvärt trött av kylan och mörkret men det är bara att bestämma sig.

Kommentarer
Postat av: Vicky

DEt är tisdag idag, inte måndag

2010-11-23 @ 18:22:53
Postat av: aaa

fina tuttar gumman

2010-11-25 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0