Päls!

Drog som sagt på stan efter skolan och letade efter en pälsväst från Sisters Point. Efter 1,5h letandes gav jag upp. Gick in på MQ och hittade en väst till mig själv istället sen kom Emelie och vi drog och käkade tillsammas men eftersom det var så jävulsk kallt ute så tog vi vägen genom Kungspassagen och VIPS, vad tror ni inte hänger inne på DIXI om inte den pälsvästen jag har letat som sjutton efter!!
Jag provade den och jag måste säga att den vann över den från MQ så den blir det att lämna tillbaka och imorgon köper mamma den till mig och kusinen. Som tur är så bor hon i Sthlm, annars hade det blivit lite fail med likadana..
Vilken tycker ni var snyggast?
Den svarta från MQ eller den andra?





Kommentarer
Postat av: lovisa

skit snygga : )

den sista såg lite mer "äckta ut" eller hur man ska säga men båda var bra<3

2010-11-08 @ 21:08:51
URL: http://perssonlovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

svarta :)

2010-11-09 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0