Snöstorm!

Nu är vintern här och fyfan vad jag har lust att gå i ide. Jag hatar det här vädret i massor! Hur mycket kläder man än drar på sig så börjar man frysa direkt man gå utanför dörren, hur kul är det?
Visst det kan vara mysigt också men vintern är till största del PAIN.
I morse så väcks jag av att höra mamma säga att det var snöstorm. Åh fan va kul tänkte jag, äntligen behöver man inte bara frysa utan nu kan man också få ett fucked up ansikte på köpet. Tänk er bara att cykla när det snöar, är det snyggt eller? Ögonen blir till små kinesögon och det ser precis ut som om man sätter på sig mascara, ni vet när man står jätte nära spegeln med öppen mun. Kul? nä jag trodde inte det heller..

Hittade ett bra exempel här.. Visst håller ni med mig hah? ;)


Kommentarer
Postat av: :)

jag frös också jätte mycket.. jag var tvungen att dra på mig rävpälsen :] läs min blogg men det kommer upp en festare varje dag :)

2010-11-10 @ 10:34:13
URL: http://umeanightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0