teamcykling

FredagFredagFredag!.
Det är morgon.. Eller det är typ natt, klockan är 5.30 och jag har nyss tagit mig upp ur sängen. Ska ta mig iväg till gymmet för att köra 45min teamcycling. Det var längesen jag var iväg på ett tidigt morgon pass och gosh vad det känns skönt efteråt. Den börjar 07.10 och jag tar bussen som går 06.22 från Röbäck så nu är det på med träningsgrejorna och slänga i sig havregrynsgröt för att palla med.
Skolan börjar 9.10 och dagen slutar på IKSU efter idrotten. Det står beachvolleyboll på schemat vilket jag tycker är awesome.   ..... om man hade spelat med några som iaf vill spela. Det är ett helt värdelöst spel om man kör men dom som inte gör något alls. FÖRSÖK IAF, SNÄLLA! När men där kom det ut lite aggro men vafan gå hem om ni inte vill för ni förstör bara! FUCKOFF !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0