tråkit

Visste du..

att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - ett misstag
att jag lyssnar mest på - Darin

att jag pratar - jämt
att jag inte gillar - oärliga personer
att jag avskyr när folk startar - drama för ingenting
att kärlek är - hopplöst
att jag gillar att - ha kul
att jag alltid kommer att - hata dig
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - förrgår
att min mobiltelefon är - trasig
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - är jag trött
att idag har jag - sovit och ätit
att jag just nu tänker på - om jag ska dra ut eller inte
att i kväll ska jag - fika med släkt och kanske festa
att i morgon kommer jag - må bra
att jag hoppas -
att jag kommer må bra imorgon


Har du:
Någon som förstår dig? Victoria
Någon som du saknar? ja.
Någon som du hatar? dig och dig
Vem kramade dig senast? Victoria
Vem pussade dig senast? Du..
Vem ringde dig senast? Emilia

Vem ringde du senast? Mamma.
Vem var hemma hos dig senast? Mormor och Morfar
Vem var du hemma hos senast? Victoria
Har du några kärleksproblem? inget är felfritt.
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? nope
Har du skrattat idag? ja

Jag:

Är singel? yes
Svär ofta? yes
Sjunger i duschen? varje sekund
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? absolut. trendigt värre
Skrattar åt dina egna skämt? hah tyvärr
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
kanske
Har du:

piercingar? bara öronen nu. haft i näsan
Syskon? 2
Jobb? nej
För många vänner? lagom
Rymt hemifrån? hah ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? heltokej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja.
Varit kär? ja.
Gjort något olagligt? ja.
Somnat i skolan? ja hah
brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? nej
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? vem har inte?
Smugit ut utan lov? ja.
En hemlighet som ingen annan vet? det har jag säkert men den sitter långt inne.kommer inte ihåg
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hahaja
Blivit generad inför folk? hhaha ja det har jag
Varit kär i någon utan att säga det till personen? kanske
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? beror på om det räknas
Haft ett förhållande i under en månad? hmm, tror inte det
Blivit kallad player? harjag?
Färgat ditt hår svart?nästan

Vad:

Längtar du till mest just nu? att mitt rum ska bli färdigt
Ska du göra i helgen? vet inte
Har du för kläder på dig? jeans, t-shirt
Gjorde du igår?festade
Ska du göra i sommar? tare som det kommer men lär bli massa
Åt du senast? indisk mat. mumms
Har du för mobil? sony ericson.
Vad köpte du senast? trosor (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0