yesterday

Igår var jag med Emelie, vi drog på Waynes, tog en latte sen gick vi hem till henne där det blev lite mer att kolla på resmål. Det kanske inte blir Thailand utan Filippinerna, där Robinsin har spelats in, hur coolt är inte det? :)
Hur som helst blev vi lite rastlösa så vi drog och sa hej till två pojkar men det var så himla kallt ute så vi drog hem igen. Där vi återigen blev rastlösa så jag kände för att slänga mig i snön. Jag ångrade mig SNABBT efte jag hade gjort det. Jag har aldrig skakat så mycket i hela mitt liv och kan lova att tårarna inte var långt borta men nu är det iaf gjort.. .
HAH, ni får inte klaga på mina trosor, men jag kunde ju inte flasha hela stjärten för er.  sådet fick bli Björnisar haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0