Endless projekt..

Borde egentligen sitta och kolla igenom matten eftersom jag har prov i morgon men jag orkar verkligen inte. Sitter ist och kladdar massa obetydlig text på ett papper. Kanske jag sätter dit ett par ackord också. Jag vet inte.

Är så jävla less på det här vädret. Jävla piss regn och kyla. Synd att det bara är början på en evighetsvinter. En vinter som jag helst hade spenderat med dig men man får inte alltid som man vill.

Just nu vill jag komma bort från allt helst till andra sidan jordklotet men det dröjer flera månader.



Kommentarer
Postat av: millis <3

jag spelar gitarr och du sjunger och så gör vi en låt? :D

2010-10-20 @ 20:23:12
Postat av: millis <3

jag spelar gitarr och du sjunger och så gör vi en låt? :D

2010-10-20 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0