Söndag- to do!

Hej på er!
Kommer ha fullt upp idag, har miljoner saker jag ska hinna med att göra. Hinner knappt skriva klart inlägget måste rusa till byagården för att få mina pengar efter arbetet där. Dock inget mega rumma tyvärr menmen.
Efter det ska jag skynda mig hem och påriktigt ta mig an rummet nu, har sagt att jag ska rensa ut allt ganska länge nu men jag orkar aldrig ta tag i det så nu lovar jag!
Klockan 17.00 blir det Cardio som vanligt, är verkligen sugen på att träna nu. Jag och victoria åt typ 6 måltider igår, inte okej!! Men nu till veckan börjar fastan igen, fast nä skoja bara. Dock bara 3 måltider hehe :)
Sen måste jag plugga sönder annars kommer jag vara död i veckan och det vill ni ju inte?
Bjuder på två bilder, snäll jag är :)

vad säger ni? wanna heave some ? nä trodde inte det heller :) haha
Ganska humorrorisk när jag leker Topmodel ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0