söndag!

Känner mig hur fet som helst, har inte tränat sen i onsdags och nu ska jag dessutom på dunder fika hos Victoria. Hur ska detta sluta..... HAH har två prov i veckan som jag måste plugga till. Fett drygt men ska iaf komma igång med träningen igen imorgon. Kanske inte går på något pass då utan ställer mig på löpbandet. Det är sjukt jävla tråkit men det ger ju iaf!
Nu kan jag jag stolt säga att HELA mitt rum är tomt nu. Det tog ju sin lilla tid men för mig är det ingen som helst idé att skynda, jag älskar att sova i källaren!
Men nu ska jag fixa mig lite och cykla över till min älskling. Fresten, har jag nämnt att jag kommer att fara till Thailand med en av mina bästa vänner och hennes familj till våren. Resan är inte bokad än med det är på G tror jag så för mig blir det att spara pengar som fan. Det kommer det att vara värt :)


Update 18.25; fick ångest efter alla cheesekake och bullar jag tryckte i mig så slängde mig på cykeln och körde cardio1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0