Terror på Elm street

Sov hos vickan igår sen för vi och tränade idag, senaare har gjort i ordning lite för flytten ner till källaren under den tiden vi ska göra om mitt rum, jag älskar att bo i källaren dock inte efter filmen som jag såg ikv med Victoria, Emelie och hennes kompis. JAg har nog aldrig varit så skraj i hela mitt liv. Eller jo fresten bara den gången då Emilia drev med mig om mannen bakom huset...
Iaf så kändes det som att hjärtat skulle hoppa ur kroppen 70% av filmen. Victoria såg nog inte ens halva filmen eftersom hon gömde sig bakom sin kudde.
Så om ni vill skita ner er så se Terror på Elm street!



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: Dom tar jag själv! :)

2010-10-03 @ 14:49:20
URL: http://josephinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0