Det här är jag!

Det är så typiskt mig att glömma/tappa bort saker. Dom som ligger högst upp på listan av glömde saker och telefonen och nycklarna. Ungefär det viktigaste jag äger..
Idag t.e.x Glömde jag min mobil i en av crosstrainermaskinerna på IKSU och så klart kommer jag på det för sent och när jag går tillbaka är den borta.. Paniken lixom rusar genom en, aha, tänkte jag det hann gå en månad innan den var borta..
Förutom att jag är jävligt dålig på att hålla reda på saker har jag också väldigt tur att ALLTID få tillbaka dom bara för att någon snäll själ lämnar in grejorna i en reception eller liknande. Då är det okej att tappa bort saker eftersom jag på ett eller annat sätt alltid lyckas få tillbaka dom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0