I´m back, jag är tillbaks

Har tänkt ta tag i bloggandet. Det är faktist en ganska skön grej att göra når man är rastlös. Precis som jag är nu. Sitter i soffan och ser på James Bond. Ska ta och sätter mig framför ett tomt papper och skriva ner några rader till ett projekt som jag har tänkt sätta igång med.
I morgon blir det att dra till gymmet och svettas lite. Senare på kvällen är jag bjuden på middag hos Lovisa som fyller 16 år på söndag. Appropå att fylla år så blev jag ett år äldre den 20onde. Bjöd på 3rätters med världens bästa brudar och sen blev det att dra utåt. En jävligt skön kväll och natt mot söndagen.
Mormor och morfar har varit bortresta under hans och min födelsedag så det blir släktkalas nu på söndag istället. :)

Under denna bloggfasta har jag även hunnit söka in till gymn. såhär såg mina val ut:
1. Ekonomi-draggen
2. Sam-draggen
3. Ekonomi-minerva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0