Navel!

Har helt glömt bort att berätta för er att jag äntligen har piercat naveln. Vet inte hur länge jag har velat göra det nu så det var på tiden.
Utan att skrämma alla andra som är sugna måste jag bara säga att det gjorde något så fruktansvärt ont. Trodde inte att det skulle vara så smärtsamt men vill man vara fin så får man lida pin.

Det var ganska precis två veckor sen jag tog det och hittils läker det fint.!
Kommer bli fett snyggt till sommaren till en snygg bränna!


Typ den här brännan som jag fick efter Rhodos 2009
Tillsammans med min navelpiercing. (den är inte blå, det är blixten)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gjorde du den någonstans, vad kostade det och blev du nöjd?:):)

2011-03-09 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0