Torsdag!

Hola!
Har nyss gjort klart svenska provet och väntar på att tyskan ska börja. Långdag idag, går till 15.20 sen blir det en sväng på stan. Kvart i fem ska jag möta upp den ganzen Familie och mormor och morfar och käka på någon restaurang och sen blir det bio, vi ska se Sarahs nyckel.
Mamma och pappa skulle hämta ut biljetterna till filmen igår men det visade sig att ollan, yes jag varit lite klantig när jag hade reserverat dom. Dom fick prova med tre olika telefonnummer tills det visade sig att jag hade reserverat dom på är helvette fel dag. Men det ordnade sig sen. :)
Inte nog med det, skulle boka en skidresa på sportlovet igår och klantig som jag är så bokar jag FEL paket. Trots att mamma sa att jag skulle dubbelkolla om det var rätt, vilket jag gjorde, men det blev fel ändå (A). Hursomhelst så har jag rättat till det också som tur är.
Torsdag-Söndag drar jag till Kittelfjäll med en vän!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0