SOOOOOOOOOOOOL

Hej, länge sen jag bloggade nu. Jag har helt enkelt inte haft tid, eller lust. Dom här senaste dagarna har varit helt underbara. Man kan inte bli annat än glad när det är sol ute. Har till och med haft lektion utomhus igår, hur skönt?
Har gjort 3 st nationella prov den här veckan och kan vän inte påstå att något kändes sådär jätte bra men vem bryr sig. Vet ändå att jag kommer komma in på det jag vill. D.v.s Ekonomi på draggen.

Har haft en jäkla förkylning hela förra veckan och den blev inte bättre med tanke på lördagens händelser, orkar inte berätta, draaama! Hur som helt är jag hyfsat frisk nu och ska fara på gymmet för att köra stepmuskel. Känner att jag måste ta tag i träningen igen...
Later♥
På skolan, solbänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0