yesterday

hello!
Tänkte att berätta lite om gårdagen och följade.
Vi började att grilla hos moa med ett litet gäng. Jag, Moa, Pontus, Linn, Crille och hans vän sedan gick vi över tvärt och hälsade på hos Jesper där det var lite folk sedan tillbaka till moa för att käka efterätt. Vid tio mötte vi upp hampus, gurra, jeppe m.m och drog till en fest på Röbäck dit vi färdades med cykel. Det gick väl sådär heh, men jag hade tur och slapp cykla. Pakethållaren blev min vän, hemvägen likadan. Vi skulle egentligen vidare men jag tänkte vara lite snäll mot min mamma och inte komma hem hur sent som helst så jag drog hem och c följde med, snällisen.
Ni kan ju bara gissa vad det blev för lunch idag? , Jo kebab Vi mötte upp Moa och sen kom även pontur och linn och käkade!!
tyvärr knäppte jag inte några kort alls nästan. Men jag lägger in en bild från Moa, tattad av LinnE



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du på g med elfving?

2011-05-01 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0